بانک سپه لغو تحریم شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency استخدام بانک سپه سال 95 (آخرین اخبار) مأمور خودروی حمل پول بانک سپه در تیراندازی جان باخت | رکنا آتش سوزی بانک سپه در خیابان شهید بهشتی + عکس | رکنا بانک سپه استخدام می‌کند | خبرگزاری ایلنا دانلود آهنگ سنگی هواران هانی «عموعباس بي تو قلب حرم ميگيره»+صوت - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK عمو عباس بي تو قلب حرم مي گيره عمو عباس ، بی تو قلب حرم می گیره سید مجید بنی فاطمه - شب تاسوعا محرم 94 - زمزمه خیمه آب (زمینه) دانلود تیتراژ برنامه فرمول یک از هوروش بند - دانلود آهنگ جدید دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم 93 هیئت روضه العباس کلیپ فیلم خوفانگیز ترین جنایت د ر دنیا...عروسک های انسانی لولیتا + پخش - سرزه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا - فیش حقوقی بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سروستان - فیش حقوقی بازنشستگان اداره کل هواشناسی استان لرستان - ایستگاه تحقیقات هواشناسی کشاورزی سیلاخور سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سروستان - فیش حقوقی شاغلین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقلید - اخبار سازمان جهاد کشاورزی شهرستان استهبان - واحد حقوقی

چطور سطح انرژِی روزانه را افزایش دهیم؟

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند.
تاریخ انتشار: سه شنبه، ٢١ شهریور ٩۶

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند. در ادامه بیشتر بخوانید:

خشکبار: بادام، فندق و بادام زمینی سرشار از منیزیم هستند، عنصری که نقش کلیدی در تبدیل شکر به انرژی دارد. همچنین آنها سرشار از فیبر هستند. فیبر قندخون را متعادل نگاه می دارد و باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید.

شکلات تلخ: خوردن شکلات تلخ پس از ناهار می تواند جایگزین یک دسر خوب باشد. شکلات حاوی ماده ای به نام تئوبرومین است که نقشی مشابه کافئین در قهوه داشته و به بهبود وضعیت انرژی در شما کمک می کند.

نان سبوس دار: کربوهیدرات ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. غلات سبوس دار حاوی مواد کربنی پیچیده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند. خوردن غلات سبوس دار از افزایش ناگهانی قند خون در شما جلوگیری می کند.

هل سبز: هل موجب افزایش انرژی شما شده و گردش خون را بهبود می بخشد.

مارچوبه: این سبزی خوشرنگ حاوی ویتامین ب است. این ویتامین کربوهیدرات های دریافتی بدن را تبدیل به سوخت مورد نیاز بدن یعنی گلوکز می کند. همچنین مارچوبه حاوی مقادیر زیادی فیبر است که منجر به متعادل نگاه داشتن قندخون می شود

مخلوط آب و لیمو: این محلول الکترولیتی برای سلول ها به منظور تولید انرژی لازم است. در واقع نوشیدن آب یکی از بهترین راه ها برای داشتن روزی بهتر به شما می رود. نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۲ نشان می دهد زنانی که دچار اندکی کم آبی بوده اند بیشتر از سایرین احساس خستگی مفرط می کرده اند.

ویتامین ث: پژوهش های جدید نشان داده است که کمبود ویتامین ث باعث خستگی می شود. این ویتامین برای سلامت غدد فوق کلیوی لازم است. این غدد از احساس خستگی ناشی از استرس پیشگیری می کنند. ویتامین ث همچنین از ابتلا به عفونت ها پیشگیری کرده و باعث جذب بهتر آهن می شود.